Dagen före nyårsafton!

Då ska man fira in det nya året imorgon då! Tycker inte det var längesen vi gjorde det men... :)
Det här året har ju varit minst sagt ett otroligt händelserikt år! Kommer aldrig glömma denna sommaren och mina dagar på NÄL och ABSOLUT inte den dagen då gravtestet visade positivt! :)
Nästa år kommer antagligen också att bli ett händelserikt år! :) Ska bli väldigt spännande!



Imorgon kommer mamma, papppa, Linda och Ramond hit. Det blir nyårssupè kl:19.00. På menyn står:

Förrätt:
Toast Skagen

Varmrätt:
Plommonspäckad skinkstek i lergryta med sås, potatis, svartvinbärsgelè och egen inlagd ättiksgurka.

Efterrätt:
Chokladmousse

Senare på kvällen blir det lax- och räksnittar och ost och kex! Ska ta en massa bilder på alltihop och lägga upp på nyårsdagen.


Skulle varit till barnmorskan på fredag, men idag ringde de från vårdcentralen och sa att hon var sjuk. Hon skulle inte vara tillbaka förrens den 8:e januari... Jag ringde till barnmorskemottagningen i Alingsås och bokade en tid där istället eftersom Tobbe är ledig så kunde ju han följa med (han har inte fått höra hjärtljuden än). Dessutom börjar jag bli nipprig för att jag inte känner bebisen röra på sig lika mycket... Idag har jag inte känt nånting, men det är ju som sagt trångt ,men det känns bättre att få komma till Alingsås och höra att allt är bra än att gå och vänta tills den 8:e jan då barnmorskan här kommer tillbaka. Ska be om ett ultraljud till också tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0