Födelsedag!

Var hos min syster igår kväll som fyllde år! Jag nämner inget om ålder här... :)

Där blev vi bjudna på varma smörgåsar med sallad till och till kaffet blev det ananaspaj! Allt var jätte gott!!!

Syrrans sambo, Ramond, hans familj var också med. Vi hade väldigt trevligt! Och som vanligt när det är mycket folk som pratar och skrattar så vill ju lill*n i magen också vara med, så h*n levde loppan! Kändes väldigt skönt då jag inte hade känt nånting på hela julaftonen... På julaftons kväll när jag skulle lägga mig så puffade jag runt på magen och i vanliga fall brukar jag alltid få en puff tillbaka, men det hände ingenting... Så det var lugnande att h*n gav sig till känna på juldagen! :) Men som bm har sagt, så är det ju vanligt nu på slutet att de lugnar sig lite eftersom det blir mindre och mindre plats att röra sig på i magen.

Här kommer iaf en liten låt tillägnad min kära syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0