Juldagen!

Då var denna julafton över :( Men kan inte säga annat än att jag är väldigt nöjd med både julklappar, julmat och sällskapet :) Men självklart var det ju något eller snarare NÅGON som fattades... Min Tobbe. Men han var i mina tankar hela kvällen.

Barnen höll sig överraskande lugna även fast det första de såg när de kom var alla julklappar som låg under granen:


Moa tog upp ett paket och sa till mig: Undrar vad det står på den här??? :)
Hon var nog den som var mest nyfiken och gick och kikade på alla paket :)

Men innan det var dags för alla julklappar så åt vi en massa god mat!
   

Vid ett tillfälle när vi hade ätit klart och satt och fikade, så busade barnen lite med sin pappa (min bror, Jerry). De skulle prompt sitta i hans knä allihop :) Jerry tyckte det var liiiite jobbigt, så han lutar sig mot våran pappa och lägger armen på hans axel och det ser precis ut som om han frågar: Farsan, kan inte jag få sitta i ditt knä? :)
Men det var ju självklart inte det han sa, men det såg ut så :)

Här kommer lite andra bilder också!
Pappa med sin spelande slips :)


Gullungen Viktor! Väger nu 15 kg!!!


Viktor med sin farmor o farfar!


Viktor med en stolt faster! :)


Min syster yster med Axel!


Moa och jag tog kort på varandra samtidigt! :)


Julklappsöppning!
Mycket rivande och slitande blev det! Papper överallt och barn som skrek av glädje! Men det är väl lite så det ska vara på julafton?
Viktors bästa julklapp var ett grönt fint snöre som satt på paketet :) Det var hans första julafton, nästa år har Tobbe och jag en egen liten krabat som kryper omkring bland alla paket :)

Axel och Moa


Max! Som förövrigt snart har växt om mig...


Amrie! Som även hon har växt om mig snart...


Julklapparna jag fick:
Benvärmare, tomtar, en ljusstrut, chokladkartong, sängkläder till spjälsängen


Självklart lite bebiskläder också :)


Hoppas att alla som läser här haft en underbar julafton!
God fortsättning!!!

Kommentarer
Postat av: Liza

God fortsättning på julen!! Hoppas du haft det bra! Fina saker du fick!!! måste ses snart. Nu e jag vrålförskyld och feber så jag får nog bli lite bättre först! pöss

2008-12-26 @ 09:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0