Krångel krångel krångel!!!!

Varför ska det alltid vara NÅT som krånglar??!! Skulle fått min havandeskapspenning idag, har jag fått den??? NEJ! Ringde försäkringskassan förrut och de sa att pengarna var insatta på kontot. Då fick jag ringa banken, men de går ju inte att få tag på! Åh, jag blir SÅÅÅ trött!!!

Har sovit fruktansvärt dåligt inatt! Ligger inget bekvämt, ryggen gör ont, revbenen gör fortfarande ont och magen är i vägen! Bara en sån enkel sak som att komma ur sängen tar för mig en evighet! Saken blir ju inte bättre av att man cyklar iväg och handlar en massa grejer som man måste ha, så man får bära en massa tunga kassar.
Folk överallt och en massa gamlingar som inte kan köra bil på parkeringar så man nästan blir påkörd!

Grannarna håller på som f-n också! Tror de har haft ihjäl sina ungar innan julen ens har varit här! Iaf så låter det så!

Har en massa andra tankar som far omkring i huvudet också som jag egentligen inte orkar med just nu angående förlossningen och en del annat.

Är det inte meningen att man ska vara glad nu när det snart är jul? Det är inte jag iaf!


Kommentarer
Postat av: Lisa Jansson

Hej Jennie!

Idag är det inte din dag ser ja, hoppas det blir bättre! Kollade och pengarna hade gått in på mitt konto! TACK. Hoppas ni får en trevlig jul nu!

God Jul på er! Puss Puss

2008-12-23 @ 13:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0