Lucia! Graviditets v.33

Igår gjorde jag min sista dag på jobbet. Kändes väldigt ledsamt och tråkigt... Bjöd arbetskamraterna på gräddtårta med hallon! Det var uppskattat tror jag :)
Det har nog inte riktigt gått in i skallen än att jag faktiskt inte ska jobba på hur länge som helst! Att jag bara ska gå här hemma och innan bebisen är här kommer jag hinna klättra på väggarna flera gånger om! Usch, jag kommer vara så otroligt social när Tobbe kommer hem från jobbet att han kommer tröttna på mig :) För det är just det jag kommer sakna mest från jobbet, den sociala biten.

Idag ska vi åka en sväng till Överby för jag MÅSTE ha en kjol!!! Älskar att gå i kjol och inga av de jag har passar ju inte just nu... Blir nog en sväng in på Max också och käka lite, det är alltid gott! :)

Ikväll ska vi till Camilla och Thomas på lite lussefika. Ska bli trevligt!
Ska bli kul å se hur Tobbe reagerar på deras "lilla" rottis Ronja  :)

Tänkte jag skulle gått upp tidigt idag och lussat för Tobbe, men när jag vaknade vid 07 så var jag så trött så jag somnade om. Fick iaf sett ett luciatåg på Nyhetsmorgon imorses.

Här är så fint ute nu! Alldeles vitt! Ska ta lite bilder sen och lägga ut ikväll!

Imorgon åker jag, syrran, mamma o pappa till Skänninge för å hälsa på farmor o farfar. Ska bli kul att träffa dem igen! :) Lite långt att åka dock, men det är det värt!

Ha en härlig lucia allihop och håll utkik efter bilder här ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0