Mera bebiskläder! :)

Sitter här och kollar över föräldrapenningsdagarna... Det är inte det lättaste att planera det! Halvdagar hit och heldagar dit, ett enda stort krångel! Men man ska väl komma in i det också antar jag.

Är hur tråkigt som helst att gå hemma... Hade det varit sommar, så skulle det ju vart roligare men nu är vädret grått, mulet och dimmigt. Då blir man bara ännu mer deppig.

Tror jag har en STOR deppdag idag! Ska iaf försöka göra lite julgodis sen, men risken finns nog att allt tar slut innan jul :)
Ska väl fortsätta och plöja igenom mina Albert och Herbert avsnitt också, de kan få mig att skratta iaf! :)

Här kommer ett par bilder på kläder till bebisen som jag fått av Liza och Björn:




Och här kommer ett par klipp med Albert och Herbert:

Kommentarer
Postat av: Farmor till er baby!

Hej Jennie!

Ville skicka några goda kramar till dig på din deppardag!Om det kan värma dig.Du år alltid så glad så man måste kunna ha nån deppardag annars märker man ju ingen skillnad.Gör lite godis nu och smaska på kanske det räcker till Tobbe också.Kramiga hälsningar från farmor till er baby.

2008-12-16 @ 13:14:36
URL: http://nallie.blogg.se/
Postat av: Jessica

iofs så va ja la rätt så känslig även innan! ha ha

jo det går väldigt fort, det måste jag lova :)

allt bra annars?

2008-12-16 @ 17:51:40
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Liza

Hej Jennie!! Försökte ringa förut men du svarade inte...? Hur e det? ta en liten julfika nån dag kanske!! ÄR LEDIG måndag och tisdag!!! PÖSS

2008-12-16 @ 18:58:38
Postat av: Jessica

och jag som längtar såå tills jag får gå hemma. men jag är väldigt trött på mitt jobb nu också och det kan vara skönt att komma ifrån det ett tag. måste fixa med alla dessa papper först bara, suck...

2008-12-16 @ 22:45:49
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0