Stökiga grannar!

Grannarna håller på som f-n ikväll!!! Tror jag blir knäpp, så nu spelar jag skiten ur dem! Sabaton går varm ur högtalarna och jag kollar på sabatonklipp på youtube. Många härliga minnen kommer tillbaka från när vi (Tobbe o jag) har sett dem live. Det har vi gjort två ggr, en gång i Karlstad och en gång i göteborg! Hade hur ont i nacken som helst dagen efter båda gångerna p.g.a. all headbanging, men det var det värt! Man kunde bara stå där och skrika, headbanga och släppa ut alla sina aggressioner och det är precis vad jag gör just nu!

Skulle så gärna vilja se dem live igen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag jobbar som personlig assistent..

näe dte är det verkligen inte.

vi får se hur det går, ha ha.

2008-12-19 @ 08:23:42
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0