Trött och sliten...

Tidigare i veckan när jag stod och lagade mat, så skulle jag ha en kryddburk som stod på hyllan ovanför spisen. Inte tänkte väl jag på att magen nu är såpass stor att den är ivägen, så när jag lutar mig över spisen så tar magen emot den glödheta stekpannan som står på spisen. Så nu har jag ett jätte fint streck inbränt på magen...

Igår skulle jag ha en kjol som låg högst upp i garderoben, så jag ställde mig på en stol och vad händer då??? Jag ramlar ju självklart! Ramlar så illa att jag slår i vänster knä, vänster hand, vänster axel men värst av allt vänster sida... Igår kunde jag knappt gå eller sitta utan att det gjorde ont i revbenen... Idag är det liiite bättre, men långt ifrån bra. Jobba ska jag göra också 12.30-21.00, men vi får se hur det går. Ska iaf göra mitt bästa, är ju inte så många dagar kvar att jobba innan jag går hem med havandeskapspenning :)

Har faktiskt inte orkat ta några bilder på magen, men det kommer senare. Jag lovar!

Var på kalas hos brorsan igår. Två av brorsbarnen fyllde år :) Kunde ju inte leka så mycket med dem p.g.a. att jag hade så ont, så jag var nog en tråkig faster igår...
Två av deras katter har ju fått kattungar också. 9 stycken har de! Mamman till den ena kullen är norsk skogskatt så de var ju sååå fina!!!! Försökte ta lite bilder, de blev inte så bra men jag lägger upp dem iaf :)









Amrie                                 Moa
 
Axel                                     Viktor
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja säger bara skummgummi och bubbelplast!!

Då kan ju inte lägga in sånna söta kattbilder utan att förvarna!! Nu vill ja ju ha!! Dom två första va ju bara FÖR söta!! Kram

2008-12-06 @ 18:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0