En liten film..

Satt och kikade på en film som mamma och pappa filmade när de var och hämtade mig i Sri Lanka, men också sen när vi kom hem till sverige. Det är SÅ kul att ha en sån film, det tråkiga är bara att det inte är något ljud så jag har lagt till musik istället :)
Har suttit med ett program på nätet hela dagen och redigerat ihop små snuttar, det var inte det enklaste så jag är väldigt stolt över mig själv just nu att jag fixade det :)
Tack mamma o pappa för att ni har förevigat så många fina minnen!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin film! Kul att ha som minne, å sen visa för eran bebis sen när den blir större. Kram

2008-11-18 @ 18:22:00
Postat av: Farmor till er baby

Vilken mysig film!Du är ju jätteduktig,det verkar svårt att sätta ihop en film.Nu kan du kalla dig regissör.Nu längtar man ännu mer till februari.kramar till er. Farmor till er baby

2008-11-18 @ 19:01:42
Postat av: Sara

Hej Jenny! Va inne och kikade lite på din blogg. Vilken söt film du hade gjort. Kram Sara

2008-11-18 @ 21:01:27
Postat av: Helena

Vilken mysig film, så söt du var ( och är...).Kram från Helena

2008-12-09 @ 19:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0