Farsdag firande m.m. Graviditets v.28+2 dagar

Igår firade vi fars dag hemma hos mamma och pappa. Mamma hade dukat upp med bullar och kakor i massor och dessutom hade hon gjort en SUPERGOD tårta! Åh herregud vad god den var!!!! :)
 

 
Idag har vi varit på utbildningens hus i Alingsås på föräldrainformation om föräldrapenningen. Fick en massa bra info, nu ska man bara komma ihåg allt också! Det var ju hur mycket som helst som man skulle hålla reda på!
Innan vi åkte dit så käkade vi buffè på Aling-Thai (min favorit), det var mumma!!! :)

På vägen hem från Alingsås körde jag. När vi var nästan i gräfsnäs vad händer då??? Jo, tre STORA vildsvin traskar över vägen! Som tur var körde jag inte i 90 för då hade vi nog smällt, dessutom hann jag veja undan så jag kom på andra sidan vägen. Som tur var fick vi inte möte! Men det var nog bara några decimeter ifrån att vi hade smällt med det vildsvinet som gick sist. Fick lite ont i magen efter det och det skulle vara hur gott som helst med ett glas vin just nu för att lugna nerverna, men jag får nöja mig med julmust :)
Hur kul på en skala hade det varit om vi hade krockat? Tobbes bil som är nylagad dessutom...

Det är en sak och se dem på bild, men i verkligheten är de fruktansvärt stora!

Kommentarer
Postat av: Fredric

Varför lade du inte ut en bild på vildsvinet istället, Tobias har man ju sett förr....

2008-11-11 @ 07:00:49
Postat av: Farmor till er baby

Vill inte ens tänka på vad som kunde ha hänt!Var rädd om er.Sköt om er.Kramar från farmor till babyn.

2008-11-12 @ 18:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0