Första föräldraträffen!

Har varit på första föräldraträffen idag. Det var jätte skoj och träffa de andra paren som var där, men annars kände både jag och Tobbe att det inte var något för oss. Det mesta hon pratade om hade man hört förrut eller läst om och den mesta informationen var ju riktad till mammorna. Så som det känns nu så kommer vi nog inte gå någon mer gång... Jag kanske går dit EN gång till. Kanske!

Vad har hänt annars idag? Jag har jobbat 07.30-12.00, lagom lång arbetsdag ;)
Det har snöat i stort sett hela dagen, så nu är det vitt ute :) Hoppas det får vara kvar tills första advent!

När jag kom hem från jobbet, så hade Tobbe satt upp ljusslingan på verandan. Den lyste så fint nu när vi kom hem, men vi släckte den igen. Nu får den inte lysa förrens på sön. Kanske lördag. Kanske fredag :) Det kommer iaf upp lite bilder till helgen på hur fint den lyser.

Var hemma hos mamma o pappa en snabb sväng efter föräldraträffen. Tobbe lämnade ett par jeans som mamma ska sy upp och så fick vi massor av påsar med lussekatter (självklart med saffran) som mamma hade stått och bakat. MMmmm GOTT! Så det ska vi kalasa på ikväll. Lussekatter och varm chokladmjölk!

 

Ha en skön kväll allihop!

Kommentarer
Postat av: Farmor till er baby

Vad kul att Tobbe har fått lite julstämning,det är säkert jättefint!vad goda lussekatterna ser ut,nu får ni smaska och ha det så gott.Kramar från farmor till er baby.

2008-11-24 @ 20:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0