Fullt upp!

Igår var en väldigt produktiv dag här! Jag var ledig och kände att jag hade både ork och lust att göra en massa grejer, så då var det bäst att passa på :)
Jag tvättade, hängde upp tvätt, bakade två brödlimpor, bakade en kanelkaka och sen tänkte jag överraska Tobbe med riktig husmanskost när han kom hem, så jag gjorde hemmagjorda köttbullar, sås, potatis och kokta morötter. Till efterrätt blev det Tobbes favorit: ris alà malta med apelsinbitar i. Det var uppskattat! :)

Idag ska jag städa och vid 12-tiden kommer Camilla hit på lite glögg och pepparkakor, ska bli trevligt. Då kan vi sitta här och vara gravida tillsammans :)
Det är jätte skoj att ha en kompis som är gravid samtidigt och det skiljer bara några veckor emellan oss, så våra bebisar kommer tätt :)

Igår var det den här låten som gick varm i lägenheten, det blir samma idag igen! Jag älskar den låten och bebisen i magen dansar glatt till den också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0