Information och PPD-prov! Graviditets v.27

Ja, tiden går fort! Är redan i v.27 nu och allt känns hur bra som helst! :)

Igår var vi inne på NÄL på information om förlossning och BB, det var väldigt intressant!


Fick lära sig många bra saker bl.a. att de har stora badkar som man kan få bada i för avslappnings skull i början av förlossningen. Tror ni jag kommer lägga mig där??? ABSOLUT!



Efter informationen åkte vi in till stan och käkade på Indisk restaurang, (India palace). Kan varmt rekommenderas! Super god mat!




På kvällen när vi kom hem så drack vi årets första julmust och det var GOTT GOTTI GOTT GOTT!!!! :)





Idag ska jag till Vårdcentralen klockan 14:00 för att ta ett PPD-prov. Provet går ut på att man injicerar ett reaktionsämne som ger utslag efter några dagar om man utsatts för tbc.
Uppdaterar senare hur det gick.

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej gumman!! Vad mysigt det ser ut med badkaret :)

Nästan sâ jag ocksâ vill vara gravid ;)

Jag kommer kanske i dec...gör jag det, räkna med ett "magklappsmysgos-besök"!!

Puss

2008-11-04 @ 21:24:23
Postat av: Christian

Och om ett dygn så åker din vaforitfarbror till USA för att gratulera den förste svarta amerikanske presidenten där =)

2008-11-05 @ 00:14:13
Postat av: Jennie

Christian: Ja, det gör du ja! Hoppas du får det roligt! :) Hälsa från mig och Tobbe också!!! :)

2008-11-05 @ 14:32:11
Postat av: camilla

haha ja så mkt som jag åt så hade de nog räckt till er båda me!! E ju så gott... men tänkte lite på de vi pratade om sist när ja satt å åt, tappade nästan matlusten...

Kram

2008-11-05 @ 20:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0