Graviditets v.28

Nu börjar jag bli nervös!!! Det är bara 12 veckor kvar!!! 12 veckor!!! Dagarna går ju så snabbt nu så det är skrämmande. Det är redan en vecka sedan Lena & Jan var här, det känns som att det bara var ett par dagar...

VARFÖR måste jag måla upp värsta skräckscenariot vad gäller förlossningen?
VARFÖR måste jag kolla på filmklipp som "Till minne av...." som handlar om föräldrar som förlorat sina barn bara dagar efter förlossningen, ibland bara timmar?

Jag blir så nervös ibland så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Särskilt på kvällarna när man ska försöka sova och man har tid för alla de där tankarna.
Jag måste verkligen skärpa till mig!

Missuppfatta mig inte nu, jag längtar mer än någonting annat tills bebisen kommer, men tiden som är nu när det bara är Tobbe och jag, den kommer aldrig komma tillbaka mer. Det känns konstigt. Eftersom tiden går så fort nu, så hinner man  inte riktigt med att njuta av det som är kvar när det bara är han och jag.
Den här julen kommer vi fira på varsitt håll. Han med sin familj och jag med min.
Nästa år är vi en egen liten familj :)

Bara 12 veckor kvar...


Kommentarer
Postat av: Farmor till er baby

Det är många tankar som surrar i huvudet!Det är en stor händelse att bli mamma,det största och finaste man kan vara med om,det klarar du,tiden går så fort snart sitter du med babyn i din famn.



Farmor som längtar till babyn!

2008-11-08 @ 17:33:54
Postat av: Camilla

Ja känner precis som du... Nästa semester är de en liten att tänka på med. Nästa gång vi ska till fjällen och åka skidor har vi ju en liten som måste passas... Men jag tror att dessa tanskar komemr försvinna när vi sett våra små för första gången! Då kommer vi att smälta...=) kram

2008-11-09 @ 13:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0