14:e juni, midsommar och illamående. Graviditets v.8

14:e juni var det datum som jag berättade för din mormor och morfar att de skulle bli just mormor och morfar. De blev överlyckliga och kramade mig hårt och länge! Trodde jag skulle gå sönder :)
På jobbet gick det inte så bra... Jag mådde så fruktansvärt illa och inga tabletter hjälpte. Det lilla jag fick i mig kom upp lika fort igen, så jag tänkte att det är lika bra och berätta för arbetskamraterna hur läget var.
Hemma låg jag mest i sängen med en hink bredvid mig och tyckte synd om mig själv.

Den 20:e juni åkte vi till din farmor och farfars sommarstuga i Årjäng för att fira midsommar. Vägen dit kändes hur lång som helst, men jag lyckades iaf hålla mig ifrån att kräkas på vägen. När vi kom fram var jag ganska trött och din farmor hade dukat fram hur mycket mat som helst! Jag satt mest och petade i maten... Detta var iaf helgen som de fick reda på att jag var gravid, fast det hade de nog redan listat ut eftersom jag hade skvallrat för din farbrors fru Helena som skvallrat för deras dotter Fanny som NÄSTAN försa sig till din farmor :)


Sommarstugan i Årjäng

Kommentarer
Postat av: Spotlights

Hoppas du får en bra dag.

2008-10-23 @ 10:27:04
URL: http://spotlightss.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, så var det. Kan inte lita på sina engna barn nu för tiden...

2008-10-27 @ 09:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0