Det första illamåendet... Graviditets v.6

började jag känna runt den 4:e juni. Jag anade att det kanske kunde vara så att jag var gravid, men kunde det verkligen ha tagit sig så fort??? Jag tänkte inte så mycket mer på det och den 6:e juni kom din farbror Fredric på besök. Vi åkte till Dalens damm där Fredric och din pappa badade, själv mådde jag ännu mer illa så jag satt på stranden och läste tidning istället.
Den 7:e juni kom din farmor och g-mormor på besök. Jag gick upp tidigt för att göra en smörgåstårta. Det vände sig i magen och jag fick springa mellan toaletten och köket. Vad jag var mest nervös för var att jag skulle må så här illa hela dagen och att vårat finbesök skulle misstänka något.. Men jag lyckades hålla mig väldigt bra!



Så här blev smörgåstårtan vi gjorde! :)


Kommentarer
Postat av: Liza Jansson

Jättebra skrivit.....pöss

2008-10-23 @ 09:57:52
URL: http://lizajansson.blogg.se/
Postat av: Farmor

2008-10-26 @ 20:45:05
Postat av: Farmor till er baby

Vilken underbar blogg du har skrivit.Man blir både rörd och glad.Du kommer och bli en kärleksfull mamma. Så har du en kärleksfull pappa till barnet,så det kan bara bli nåt fantastiskt som ni har skapat. Från en Farmor som längtar så mycket att få krama dig Din Farmor

2008-10-26 @ 21:01:45
Postat av: Pia

Hej... Känner Tobbe sedan gammalt och så jobbar jag med Bäbisens farmor. Jätte kul och intressant läsning, lycka till med bäbisen. Tobbe: Magnus gick på att mina ungar hade tagit hål i öronen.

Kramisar Pia

2008-10-27 @ 15:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0