Magsjuka :(

Jobbade i söndagskväll då två vårdtagare förmodligen hade magsjuka... Den ena tjejen jag jobbade med var tvungen att gå hem för hon började må dåligt. På måndag började jag också kräkas, ringde jobbet och det visade sig att tre till hade insjuknat.
Idag mår jag lite bättre, men har fortfarande ingen matlust så det blir att leva på blåbärssoppa och cocacola idag också :)

Hoppas nu bara att Tobbe håller sig frisk så att din farmor och farfar kan komma och hälsa på oss på lördag!

Ringde jobbet precis nu för att säga att jag kommer och jobbar på torsdag igen. De var 4 st i personalstyrkan idag, vi brukar vara 8... Den sprider sig som en löpeld den där magsjukan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0