Testet visade positivt!!! Graviditets v.7

Måndagen den 16:e juni rusade jag iväg till apoteket så fort de öppnade och köpte ett gravtest. Rusade lika fort hem igen och satte mig på dass och kissade för fullt! Med en gång visade testet ett STORT +. Det första jag tänkte: Det här kan inte vara sant!
Mina händer började skaka. Efter 2 minuter var det fortfarande ett STORT PLUS!  Jag blev rädd, glad, ledsen, lycklig -ja allt på en gång! Vad skulle jag göra nu??!! Jag ringde till din moster först och grät i telefon! Hon blev jätte glad så klart! Sen ringde jag min älskade vän Liza som inte svarade!!! Så jag drog iväg ett sms till henne att hon skulle ringa mig så fort som möjligt!
Efter det ringde jag min arbetskamrat och kompis Camilla som just då var på jobbet :) Sen kom jag på mig själv att jag kanske skulle berätta för din pappa. Han kanske gärna ville veta han också :)
Först tänkte jag vänta tills han kom hem från jobbet, men jag kunde inte hålla mig. Jag ringde hans mobil och han svarade. Jag berättade att jag gjort ett test.
-Vaddå för test? Undrade han.
-ETT TEST DU VET!!!! Skrek jag (nästan). :)
- Vad har du gjort NU? Frågade han.
-ETT GRAVIDITETSTEST!

Sen blev det tyst i luren. Tror din pappa kände alla de känslorna som jag kände då jag precis gjort testet. Han blev nog skärrad först för ingen av oss trodde ju att det skulle gå så fort.

När din pappa sen kom hem från jobbet på eftermiddagen, så hade han en jätte fin bukett med lijor med sig! :)



Magen
Kommer inte riktigt ihåg i vilken vecka bilden togs, men det var ett par veckor efter att testet visat positivt.
Kommer ej ihåg i vilken vecka bilden togs, men jag tror det var ett par veckor efter att testet visat positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0