Helgen!

Förra veckan gick jag och Emelie på promenad med Camilla och Irma. Vi gick till 42:ans gatukök här i Sollebrunn och köpte glass. En bananbåt med stekta bananer, mjukglass och kolasås! Hur gott som helst! Sen blev jag så sugen på en korv med bröd så det fick det också bli! :)

I förrgår drog jag med Tobbe dit och fick han till att bjuda mig på en bananbåt till! :)

I fredags satt vi ute större delen av kvällen och grillade. När det började bli kyligt gick vi in och jag nattade Emelie. Hon blev nog trött av all den friska luften för hon sov från 21:00-05:00 :)

I lördags var det ju underbart väder ute, så vi åkte på en liten utflykt! Vi åkte till ica och köpte fika sen var det tänkt att vi skulle åka till Dalens Damm, där vi var mycket förra sommaren. Men denna gången fortsatte vi förbi Dalens Damm och det resulterade i att vi hittade ett ännu mysigare ställe som t.o.m. hade en liten sandstrand! :)
Det var så skönt att ta av sig barfota och trampa omkring i den varma sanden!











Kommentarer
Postat av: Farmor till Emelie

Åh vad mysigt ni har,vilket fint ställe ni hittade

dit får vi åka nån gång!vilket häftigt solskydd

ni har gjort,man längtar till sommaren när man ser sådana bilder.Så längtar man ännu mer efter Emelie.Kramiz till er en x-tra till Emelie!!!!!

2009-04-27 @ 20:05:16
Postat av: Fredric

Hej på er!



Dit kan vi åka till helgen, det ska bli kanonväder....

2009-04-28 @ 06:59:14
Postat av: Jessica

ha ha ja det kan nog vara dags nu när det snart e midsommar :)

fina bilder!

2009-05-01 @ 19:09:33
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0