Ladies Night!

Ja, det blir ju Ladies Night i år igen! Men denna gången tror jag inte att jag ska gå... För det första gillar jag inte Andreas Johnson. Tycker inte att han e nåt bra alls! För det andra är Mikael Tornving med -i år IGEN! (Han var med förr-förra året). Och för det tredje ska de inte ha någon skaldjursplatå i år!!! Skamligt! Det var ju (nästan) det bästa av allt att veta att man skulle få vräka i sig en massa godheter som t.ex hummer!
Men man vet aldrig, jag kanske ändrar mig :)

Här kommer några filmklipp som jag filmade på Ladies Night 2007! Som (enligt mig) var ett av de bättre åren med L N, endast för att Kjell Bergqvist e så otroligt bra!

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad roligt det är att kika in pâ din blogg och se alla bilder pâ lilla Emelie och eran vardag!! :) Mindre roligt med katten...jag förstâr dig precis. De blir ju liksom som en i familjen! Puss o Kram

2009-04-25 @ 23:42:27
URL: http://mavieenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0