Underbara väder!

Igår var jag och Emelie en sväng hos mamma o pappa. Pappa hade stannat hemma från jobbet och när vi kom dit så var han i full fart med att klippa av grenar på äppelträden. Han sa till mig att det bästa är nog att göra det när mamma inte är hemma, för tydligen hade hon stått och ropat i balkongdörren att han inte skulle klippa bort så många grenar :)
Men det blir ju en massa äpplen ändå :) Och de äpplena mamma o pappa har är så fruktansvärt goda! :)
De fick myst lite med Emelie och sen promenarde vi hem igen.

På eftermiddagen så träffade jag Camilla och lilla Irma! Vi tog en sväng med barnvagnarna och gick och tjöta lite. Det var jätte kul att få träffa dem!
Det är sååå roligt att vi fått våra bebisar så tätt. Det är bara 5 veckor emellan dem! :) Ska bli skoj sen när de blir större så de kan leka med varandra. :)

Idag har jag och Emelie varit hos mamma och tagit det lugnt. Men det verkar tyvärr som att Emelie har svårt att komma till ro när vi är borta nånstans och hon ska sova. Hon blundar och sover kanske en halvtimma  sen vaknar hon och är fortfarande jätte trött. Det är inte förrens vi har kommit hem som hon somnar riktigt djupt och sover 2-3 timmar. Så jag håller tummarna för att det ska gå bra i helgen nu när vi ska till Säffle... Men det ska det nog göra.




Här kommer att par bilder som Sanna (en kompis) tog när hon var här och hälsade på oss:





Sanna lärde jag känna genom Camilla (en annan Camilla än den jag skrev om tidigare i detta inlägget) som jag gått i samma klass med sen 7:an. Sanna är Camilla lillasyster. En jätte go och mysig tjej!!! :)
Hon ska nog få bli Emelies egna bodyguard! För med Sanna muckar man inte!!! :)
Här e hon:


Ne, nu ska jag sätta mig på verandan och läsa tidning medans Emelie sover!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha! Självklart ställer jag upp. Gratis!! Eller ett utsökt bakverk då och då skulle ju inte skada (när jag inte dietar)...

Det var verkligen kul att hälsa på och få träffa och känna på vackra lilla Emelie. Hon kommer att bli en grym fitnessbrud när hon kommer upp i övre tonåren efter att jag introducerat henne i gymmets underbara värld ;)

2009-04-02 @ 17:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0