Alingsås!

Idag ska jag, Emelie och min mamma åka in till Alingsås. Emelie ska på sin 6-månaderskontroll. Får hoppas att allt går bra!

Efter det ska mamma till tandläkaren och jag ska träffa en gammal klasskompis som jag gick i samma klass med från 1:an till 6:an. Ska bli jätte kul! Hon har också fått en liten dotter! :)

Imorgon kommer en jobbarkompis hit och fikar en sväng! Ska också bli jätte skoj! :)

På torsdag finns inget inbokat, så det får väl bli en slappdag då :)

Hoppas på fint väder nu till helgen när vi ska på kräftkalas i stugan! Såg på vädret igår och det såg ju tyvärr inte särskilt lovande ut... Men men, det kan ändra sig! :)

Ha en fin dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fredag regn, men lördag sol och söndag enbart mulet. Blir en bra helg för lite kräftor, paintball samt lite vin och öl. Eftersom jag vill ha min alkohol i fred, så får du härmed förbud mot att hälla ut innehåll i flaskor oavsett vad det är i den, enda undantaget är ifall Tobias blir kissnödig igen när ni sitter i ett fordon....

2009-08-18 @ 16:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0