Billiga gardiner!

Igår åkte jag, mamma, syrran och Emelie till tygladan i Vänersborg! Köpte jätte fint gardintyg som Emelie ska få ha i sitt rum. Kostade 20 kr/m, som hittat!
Efter det blev det en tripp till Överby.

I förra veckan kom äntligen paktet från Go´boken! Jätte fina och roliga böcker som Emelie älskar!
Ska ta kort på de och lägga ut senare tänkte jag.
Vi väntar fortfarande på liberos up & go paket.... Får nog maila dem snart igen och fråga vart det tagit vägen...

Imorgon åker jag med pappa till Överby, IGEN! :)
Ska leta efter hissgardiner tänkte jag!

Nepp, nu ska jag snart ut och powerwalka med Emelie! :)

Ha det gott allihop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på Dig. Tygladan är roligt. Ska åka dit i morgon med Sonia. Ska sy gardiner och lakan till barnrummet. Det ska ju vara klart tills Hugo kommer. Jag tror bestämt att det bir en kille. Det är ju så att blir det en kille ska han heta Hugo, blir det en tjej ska hon heta Minna. Tänk om det blir en tjej, jag som bara har Hugo i huvudet. Självklart går det ju bra vilket som.Kram på Er.

2009-08-04 @ 21:13:31
Postat av: Jessica

Men då skulle ni ju hälsat på mig ju:( Finns riktigt fina promenad vägar i Trollhättan vid slussarna. Måste ta en lång promenad där någon gång.

2009-08-07 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0