Glömde ju!!!

Glömde ju skriva i föregående inlägg om mitt STORA misstag jag gjorde i fredags!
Det stod en festisflaska nederst i kylskåpet med något genomskinligt i. I tron att det var vatten, så hällde jag ut alltihopa i slasken.
En halvtimma innan gästerna skulle komma, så ser Tobbe den tomma festisflaskan och frågar mig panikslagen om jag hällt ut det som var i.
När jag säger att jag gjort det, så får han ännu mer panik och blir alldeles upprörd. Det visar sig nämligen att jag hällt ut 1/2-liter vodka rakt ner i slasken... Det var det enda han hade hemma som han skulle dricka. Jag ringde först till mina föräldrar och frågade om de hade något, men det hade de inte. Ringde min bror och där hade de inte heller något.
Ringde Lisa och frågade och som tur var hade de gin hemma!
Jag åkte dit och hämtade ginen och kvällen var räddad! :)
Lisa och Björn, mina räddare i nöden!!!! TACK! TACK! TACK! Ni är underbara!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0