Ingen powerwalk här inte!

Ja, att försöka powerwalka med Emelie i vagnen var ju ingen hitt precis... För det första ligger hon och tjoar för fullt med sina härliga glädjetjut så hon skrämmer slag på alla tänkbara djur i skogen, så att det prasslar och låter överallt! Det enda jag har i tankarna när det brakar till i skogen bredvid mig är: VILDSVIN!!!!
För det andra tycker hon att mamma är JÄTTE TRÅKIG som bara svettas och nästan springer fram, så då måste hon ju slänga sina leksaker som hon har med sig, UR vagnen, varpå hennes kära mor måste stanna och plocka upp dem HELA TIDEN! Då skrattar hon bara åt mig :)

Nepp, nästa gång får jag nog lämna Emelie hos mormor och morfar så jag får lite lugn och ro på min promenad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0