Lycka!

Inatt var Emelie inte alls nöjd! Det brukar ju räcka med att ge henne nappen om hon är gnällig på nätterna, men nu inatt var det enda som hjälpte att jag tog upp henne och gick omkring med henne. Det hela slutade med att jag fick be Tobbe lägga sig på bäddsoffan, så jag kunde ha Emelie bredvid mig i sängen. Hon somnade på en gång och sov gott hela natten! Hon behövde nog bara känna lite trygghet från sin mamma :) Jag klagar inte! Det är ju bara SÅ mysigt att få sova med henne bredvid sig :)

Så här lycklig är man när man vaknar bredvid mamma som man har fått sova bredvid hela natten!


Och visst är det väl helt underbart att få vakna upp och det första man får se är detta glada lilla ansikte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0