Natten till lördag...

Natten till lördag var HEMSK!
Jag vet inte vad det var med Emelie, men klarvaken mitt i natten var hon iaf! Hon tjoade och tjimmade i sin säng. Jag tänkte att hon somnar säkert om, men det gjorde hon INTE! Till slut började hon gråta istället, så vi la henne emellan oss i våran säng. Tror ni hon somnade??? Nej då! Hon levde rövare tills klockan var iaf långt efter 01:30! DÅ somnade hon till slut. Resten av natten vred och vände hon på sig som bara den, så ibland fick jag hennes fötter i magen och ibland låg hon med sitt huvud rakt i mitt ansikte :)
Hon har ju blivit en hejjare på att förflytta sig. Inte krypa, men svänga runt.
Hon vaknade vid 06:30 och var hur pigg som helst till skillnad från hennes mamma och pappa... som tyckte det var SÅ DÄR roligt att behöva gå upp så tidigt. Men vad ska man göra? :)
Lite senare på dagen tog nattens festligheter ut sin rätt och hon somnade i sin stol framför tv:n


Inatt har hon också varit lite orolig, så Tobbe har fått ligga i bäddsoffan och Emelie fick ta hans plats bredvid mig i våran säng.

Nu ska jag gå och mysa lite med min dotter!

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske har gett henne något ur fel flaska från kylskåpet......

2009-08-31 @ 12:57:01
Postat av: Farmor till Emelie

Åh så gott jag sover!Drömmer nog om farmor!Ha ha!

Pappa får bara igen för alla gånger han hållde farmor vaken!Ha ha Kramiz lilla älsklingen!!

2009-08-31 @ 18:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0