På min promenad...

Nu har jag kommit igång med mina promenader iaf! Och de dagar som det regnar, då kör jag lite zumbaträning här hemma framför tv:n, till Emelies förtjusning! Hon sitter bredvid i sin stol och bara skrattar åt mig och mina roliga försök till att dansa lika bra som de i träningsvideon gör :)
Jag har gett mig fasen på att mina gravidkilon plus lite till ska bort bort BORT!!!!
Så här ser det ut på min promenad:

Här gick jag i förskolan!


Utsikt från Erska






Det är som terapi för själen att vara ute och gå. Man går igenom sina tankar och funderingar. Samlar på sig ny energi. En timma med bara sig själv att tänka och fokusera på!
Och nu, när det snart börjar bli höst och alla löven på träden skiftar färg. Ja, då kommer det bli ÄNNU härligare att få komma ut och gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0