Parkliden!

I fredags laddade vi hela dagen inför Parkliden!
Tobbes föräldrar kom hit och var barnvakt åt lilla Emelie :)
De hade med sig sin tokiga katt Bondis. Han är ju för härlig den katten! Tubbies var väl inte jätte förtjust i honom förstås, så hon flög på honom ett par ggr...
Han gick omkring här ute, men han gick inte långt! Honom har de uppfostrat bra! :)
På kvällen kom Camilla och Thomas och några kompisar till dem hit. Vi hade ställt iordning med stolar och bord ute i garaget. Vi hade jätte trevligt!
Vid 22-tiden körde Lena mig, Camilla och Sara till Parkliden medans killarna satt kvar en stund till i garaget.
Det var inte så mycket folk där när vi kom, men det blev fler senare under kvällen.
Vi gick omkring en stund och tjötade med lite folk innan Arvingarna började spela. Efter en stund kom Tobbe och då dansade vi litegrann. Sen stod han med mig framför scen så jag fick kikat lite på Lasse i Arvingarna :)




När det var slut så traskade vi hemåt. Måste ju säga att det var liiite läskigt att gå i mörkret precis intill stora vägen mitt i natten. Som tur var hade de sänkt hasigheten från Parkliden in till Sollebrunn från 90 till 50.
När vi kom hem la vi oss och somnade direkt :)

På lördagen slappade vi mest.
Bondis klättrade upp i trädet här ute ett par ggr. Skatorna satt i trädet bredvid och "skrek" på honom :)
Frampå förmiddagen åkte Lena, Jan och Bondis hem igen.
På kvällen åkte jag, Tobbe och Emelie ut på vildsvinssafari, men inte ett enda vildsvin vi såg :(

Idag har vi inte gjort så mycket...
Emelie fyller ett halvår idag! Tiden går så fort så fort!
Min svägerska fyller 39 år idag!- eller 25 var det förresten! ;)
Tobbes brorsdotter fyller tonåring idag!
Så STORT GRATTIS TILL ER!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Farmor och Farfar till Emelie

Grattis på halv-årsdagen lilla Emelie!Bamsekramar från farmor och farfar.

2009-08-16 @ 20:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0