Alingsås

Idag åker vi en sväng till Alingsås när Tobbe kommer hem. Vi ska till alingsåshem och säga upp lägenheten. Det känns lite tråkigt för lägenheten har varit väldigt bra och många fina minnen finns det här. Men vi får skapa nya i huset sen =)

Ska en sväng till Ö & B och köpa en gåvagn till Emelie. Hoppas att de finns kvar bara!

Imorgon åker vi till Säffle! Saknar de där borta så mycket, så det ska bli jätte skoj!
Imorgon kväll tänkte jag och Tobbe äta middag på Harrys. De har halva priset på hela menyn!!! Det får bli våran julklapp till oss själva =)
Dessutom åker jag till Karlstad på söndag eftermiddag och hälsar på Marianne!!! ÄNTLIGEN! Det var alldeles för längesen vi sågs!
Marianne och jag träffade varandra på ungdomsgarantin i Säffle. Hade man inget jobb fick man gå på ungdomsgaranti. Och vilken tur att jag och Marianne hamnade i samma grupp!!!! =)
Fanns tillfällen då jag inte riktigt trivdes i Säffle. Man saknade alla där hemma och då var jag glad att jag hade M. Vi festade, drog bl.a till Karlstad helt spontant en gång tillsammans med Tobbe och en kompis till honom. Sabaton spelade och vi headbangade loss! Det enda tråkiga var att kvällen tog slut alldeles för snabbt. 
Vi hade filmkvällar, många skräckfilmer har det blivit eftersom det är de vi älskar mest!
Fikadejter på Säffles mysigaste cafè! Marknadsbesök har det också blivit då traditionen kom att alltid äta en chokladdoppad munk =) Även när jag har gått på Nossebro marknad här hemma, så har jag köpt munkar och tänkt på Marianne =)
Ladies Night för vi ju inte glömma! 3 år i rad gick vi på det och kul hade vi!
Ja, det finns en del minnen =) Och roadtrippen som är planerad till Ullared i april kommer bli helt crazy om jag känner oss två rätt! =)
Ska försöka ta ett riktigt fint kort på oss två för dessa år som vi har känt varandra, så har jag inte tagit något kort alls på oss två tillsammans =( Det får det bli ändring på!


Nu ska jag busa lite med Em =)

Kommentarer
Postat av: milla

Sv: Om det blir nâgot pulkaâkande fâr du fota lite och lägga upp det pâ bloggen :)

Rolig frâga! Eftersom flera är nyfikna kommer jag skriva ett eget inlägg närmare jul angâende maten. Där fâr du svar pâ din frâga!!



Hoppas ni fâr det riktigt mysigt i Sâffle och att du fâr det roligt med din kompis :)

Kôr försiktigt!!



Kramar

2009-12-19 @ 22:04:33
URL: http://mavieenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0