Det är så svårt att hitta på rubriker!

I måndags var vi på sångstunden för sista gången,  jätte tråkigt! Linda och Alva var med. Alva orkade med tills vi började sjunga julsånger, då somnade hon så sött på sin filt =) Hon är så söt så man vill bara krama och pussa på henne hela tiden!!!!
Emelie var i sitt esse och ville INTE sitta still! Hon var trött och grinig =)

I tisdags var jag och hämtade en jätte söt tomteklänning hos Lisa som hon hade varit snäll och köpt åt mig på kappahl. Jag vann en pepparkaksklänning på tradera, men den var lite för stor till Emelie, så det fick bli en tomteklänning istället =)

Igår var Emelie hos Emelie. De gick till kaffekoppen och fikade medans jag var här hemma och plockade lite. Sen hade de gått hem till Emelie och då hade lilla Em somnat på hennes soffa =) Låter som mig en fredagkväll framför tv:n =)

Idag, snart faktiskt, så ska vi hem till Camilla och Irma en sväng. Lee och Simon kommer också dit. Ska bli mysigt! Vid 13 ska vi till bvc på läkarbesök (rutinkoll).

Nepp, nu får jag göra mig irodning om vi ska hinna till Camilla klockan 11!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0