Iskalla vindar!

Usch vad det blåser ute!!!!
Gick med Em till Emelie förrut. Hon ska vara där en stund idag, så kan jag passa på och städa lite =)

Var inne på jobbet en sväng förrut och skrev upp att jag kan börja jobba lite på helgerna i januari om det är någon som är sjuk eller så. Trodde jag skulle få jätte ångest när jag skrev det, men det kändes faktiskt bra! =)
Skrev att jag helst tar korta turer. Man får ju mjukstarta lite =)

Har haft en ganska lång period nu när Em vaknar på natten och gnäller. Jag väntar med att gå in till henne med förhoppning om att hon ska hitta sin napp själv. Men till slut skriker och gnäller hon så mycket att jag måste gå in. Det räcker med att jag ger henne nappen, så somnar hon igen. Hon kan vakna upp så ibland flera ggr om på nätterna och ibland tror jag att jag ska bli knäpp. När man precis har somnat gott då börjar hon.
Men så ibland, som inatt, så sover hon sig igenom hela natten utan ett knyst. Inatt hörde jag att hon vaknade och "pratade" en himmla massa, så jag var beredd på att hon skulle börja skrika, men hon somnade om helt själv utan att jag behövde gå upp och ge henne nappen. Hon vaknade inte förrens efter 08:00.
Är det någon som har en förklaring på varför det någon enstaka natt emellan alla gnäll-nätter kommer en natt som hon sover hela natten?
Jag har funderat på om vi har gjort något annorlunda på dagarna de nätter hon har sovit hela natten, men jag kommer inte på nåt alls.

Ne, nu ska jag väl fortsätta städa lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0