Trevlig helg!

Helgen började i fredags med middag hemma hos Lisa och Björn. Fick en jätte god fläskfilègryta med ris! Helt underbart gott och efterrätten var precis lika god! =)
Emelie satt och knaprade kex medans vi åt, en och annan smula fick Ludde (Lisas och Björns hund) kalasa på =)
En jätte trevlig kväll och lilla Gabriella är ju bara för söt!!!! Man kan inte se sig mätt på det lilla livet =)

Igår var en lugn dag. Kollade på Robinson och åt lite god mat.

Idag har det varit skyltsöndag här i Sollebrunn. Vi gick en sväng med mamma, pappa och syrran med familj. Var inne på DaCapo och röstade på brorsbarnens jätte fina pepperkakshus! Fick lite glögg och pepparkaka.
Gick förbi leksaksaffären och Emelie fick heja på tomten som pratade lite med henne. Rädd blev hon iaf inte som tur var, så en tomte får det allt bli på julafton =)
Träffade på Emelie som fick pussa och krama på Lilla Em =) Hon ville gärna vara barnvakt åt Em till veckan och det tackar man ju inte nej till =) Då får  jag lite tid bara för mig själv! =)

Imorgon är sista gången på sångstunden =( Känns jätte tråkigt! Syrran och Alva ska följa med imorgon. Linda ville prova och se om det var något för henne, isf går hon nästa omgång som är till våren igen.

Kollade på Gremlins idag! Den filmen är ju hur bra som helst, men det hade jag glömt bort för det var så längesen jag såg den. Scenen när de sitter i baren och är jätte fulla är ju hur kul som helst (om man har den humorn förstås vill säga, och det har jag)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0