40+5

Ja, då har man snart gått en vecka över tiden...

Har varit hos barnmorskan idag. Nu är fötterna på höger sida igen och ryggen på vänster. Hjärtljuden låg på 152, så allt var bara bra! Fixerad är den fortfarande också.
Sa till bm att jag snart hade slut på både järntabletter och folsyra, men hon sa att jag inte behövde köpa nåt mer sånt eftersom det snart ska vara färdigt :)
Har fått en ny tid hos bm nästa måndag, har det inte hänt något då så ringer hon till NÄL. Då får vi en tid där på onsdagen och då får vi träffa barnmorska och läkare, de kollar fostervattnet och hur bebisen mår, så får de bestämma när det är dags att sätta igång det hela.

Ibland ser magen hur rolig ut som helst! Det putar ut åt alla håll och kanter och man vet inte riktigt vad som är vad :)
Igår kväll fick jag mig några rejäla sparkar och de syns så tydligt nu. Kanske man ska ha videokameran beredd så man kan filma? :)

Har ringt Nossebro VVS idag, IGEN! De skulle komma antingen senare idag elller imorgon för att kolla elementen, IGEN! Killen som har varit här de andra gångerna vet att vi ska ha en liten när som helst, dessutom har han själv blivit pappa för bara ett par månader sen, så han förstår ju läget som tur är.


Nu ska jag äta en kexchoklad! :)


Kommentarer
Postat av: Tobbes faster

Prova med att se en rolig film, skratt är bra mag-gympa.

2009-02-09 @ 14:16:47
Postat av: Jennie- Till Tobbes faster:

Tack för tipset! :) Det ska jag prova :)

2009-02-09 @ 14:48:55
Postat av: Carina Persson

Undrar lite försiktigt, kan jag få ett sms när det hänt? Ha det nu så bra! Glöm för guds skull inte kameran när Ni åker in. Om Du packat någon väska så lägg den där i! Kram

2009-02-09 @ 15:50:31
Postat av: Sara

Jag sattsade ju på idag! Så nu får bebisen skynda sej att titta ut. Hoppas allt är bra annars. Kram Sara

2009-02-09 @ 16:15:12
Postat av: Jennie- Till Carina:

Självklart skickar jag ett sms!!!! =) Kameran ska jag packa ner! :)

2009-02-09 @ 17:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0