Bloggtorka!

Ja, det finns ju inte så mycket att blogga om just nu. Det enda vi gör är att gå här hemma och vänta och vänta och längta och längta.

Igår gjorde vi egna räksmörgåsar och vräkte i oss. Det var gott vill jag lova! :)


Idag var vi ute och gick en promenad bort till mamma o pappa. Fick låna pappas videokamera som vi tänkta ta med till BB. Kanske inte blir så mycket filmat just vid förlossningen, tror nämligen inte att jag är så pigg på att bli filmad då, men gärna efteråt när allt är klart :) Kan vara kul för bebisen och se när h*n blir äldre och även för släkt och vänner.

Ikväll blir det väl melodifestivalen och till det ska vi göra marängsviss! GOTT!!!!!


Imorgon blir det väl ännu en slappardag kan jag tänka... Iofs är ALLA dagar slappardagar för mig just nu, men får väl passa på att njuta :)

Nu har ju min kompis Camilla gissat att bebisen kommer inatt och hon gissade ju rätt när det gällde hennes syster så, hoppas hoppas att hon har rätt om det här också! :)

Blir nog inte så mycket bloggande nu innan bebisen kommer tyvärr, så ni vet....

Nu ska jag vila en stund!


Kommentarer
Postat av: Farmor till er baby

Åh!!!!vilken smörgås,den såg god ut,jag förstår om du inte skriver mer just nu,men det blir väl sedan när babyn är född, och du får någon tid över,det är så kul och läsa din blogg,du är ju helt otrolig och få till det.Men nu tycker jag att du får stånka fram babyn vi längtar så,om du bara visste.Sköt om er kramiz till er!!!!!Farmor till er baby

2009-02-07 @ 18:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0