Bm-besök...IGEN!

Går ju till barnmorskan en gång i veckan nu. Börjar bli lite tjatigt och dessutom får jag så ont i magen efter varje gång eftersom hon trycker och klämmer så hårt  för att känna hur bebisen ligger.
Idag hade den ändrat läge litegrann. Fötterna har ju buktat ut på höger sida förrut, men nu var de på vänster sida och ryggen på höger. Men den sparkar och har sig, så förhoppningsvis är h*n lika ivrig som jag för att komma ut snart! :)

Helgen har varit toppen!
I fredags gjorde vi varm smörgåstårta. Jag tyckte väl att den KUNDE ha blivit godare, men Tobbe tyckte den blev bra.

I lördags bjöd Tobbe mig på restaurang och bio.
Maten åt vi på en restaurang som heter Åkanten. Väldigt god mat!



Vi var och såg Valkyria som var en väldigt bra film!
Liiite hög ljudvolym dock, men det är det ju alltid på bio...
 

I söndags var vi på middag hos syrran och Ramond. Där fick vi kycklingfilè och ris. Hur gott som helst!
Fick även smaka på Klings lakritsglass! En ny favorit! Herregud så god den var!!!!
Innan vi åkte dit kollade vi på The curious case of Benjamin Button. Den filmen var bra! Fick gråtit en skvätt också...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0