Hallå!!!!

Det var en bebis bokad och klar tills idag av Hellström/Norlin, men den verkar inte alls vilja komma i tid, så vi får väl kräva förseningsavgift eller nåt :)

Ja, som ni ser så står det "ÄNTLIGEN" i min räkna-ner-kalender här bredvid. Men inte händer det något... :(

Det är tungt och jobbigt! Sover ok på nätterna, men ska jag vända mig om i sängen så tar det en evighet och det gör ont...
Nu kommer jag säkert klaga mycket, men jag tycker att jag har all rätt till det! :)
När jag ska upp och röra på mig så gör sig foglossningen påmind och det är INTE roligt!

Fick nån slags panikattack inatt... Låg och tänkte att: det här kommer inte jag klara av! Jag kommer aldrig orka att krysta ut en bebis! Det kommer göra ont, det kommer ta låååång tid, nåt kommer gå fel, det blir kejsarsnitt. Och bara tanken på att nån ska skära i min kropp får mig nästan att svimma! USCH!

Idag kommer Camilla Svensson på besök! Ska bli väldigt trevligt! Vi ska äta skräpmat på 42:ans gatukök här i Sollebrunn och det ska bli gott!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Fredric

Va bra! Ungen ska inte komma förrän den 6 har jag ju sagt så varför är ni förvånade......

2009-02-04 @ 17:36:14
Postat av: Farmor till er baby

Ja ja lilla barnbarn farmor och farfar trodde du ville komma till världen idag den dagen du skulle anlända men det verkar som vi hade fel.Men du är så välkommen när du än gör dig redo att komma till världen.Kramar till er alla. Farmor till er baby

2009-02-04 @ 19:55:50
Postat av: Camilla

Stackars lilla jennie...lâter jobbigt...fast du glömmer nog allt jobbigt den dagen när du ântligen fâr se pâ resultatet :)

Hoppas du hade en mysig dag med Camilla S!!

Kraam

2009-02-04 @ 21:54:08
Postat av: Tobbes faster

Släkten väntar också, men ALLA hjärtans dag har ju inte varit ännu, lycka till.

2009-02-07 @ 15:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0