Theresè!!!!

Theresè är en tjej som jag har känt i flera flera år! Vi känner varandra genom våra föräldrar som träffade varandra på Sri Lanka (Theresè är nämligen också adopterad därifrån).
När vi var yngre, så skrev vi låååånga handskrivna brev till varandra! =) Vi träffades kanske inte så ofta, men när vi väl gjorde det, så var det så naturligt på nåt sätt. Som om det var igår vi sågs sist.

Nu har det gått många år sen vi sågs, men vi har hållt kontakten via msn.
När jag berättade för henne att jag var gravid så erkände hon allt att hon också skulle ha bebis! Dessutom skulle hon ha i februari hon också!

Den 20:e februari när jag, Tobbe och Emelie satt på vårat föräldrarum på neonatalavdelningen, så kom det ett sms från Theresè. Hon hade fött en son!!!!
Jag skickade ett sms tillbaka där jag skrev: Vi är kvar på NÄL! Vart är ni nånstans??!!
Dagen efter fick jag ett svar att de låg på BB-avd, sal 7.
Jag blev jätte ivrig och sa till Tobbe att vi måste gå dit!

Vi knackade på och Theresè man, Martin, öppnade. Han var f ö väldigt trevlig!!! =)
Och där var hon! Min gamla kompis som jag inte sett på år och dar! Samma härliga Theresè som jag kommer ihåg henne! Helt underbar tjej!

Deras son var hur söt som helst! Och det roliga är ju att det bara är 4 dagar emellan dem!
Så till våren ska vi träffas allihop igen!

Så; STORT GRATTIS TILL ER THERESÈ OCH ERAN UNDERBART SÖTA SON!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Hej. Jag undrar hur den lilla prinsessan ser ut under mössan. Har hon något hår?

2009-02-25 @ 17:17:51
Postat av: Jennie

Hej! Jo då, hon har allt lite hår, mörkbrunt =) Ska försöka ta ett kort på henne UTAN mössan =)

Du är välkomen att komma och kika på henne när du vill! Vi är hemma! =) KRAM!!!!

2009-02-25 @ 17:53:33
URL: http://shandanie.blogg.se/
Postat av: Therese

så söt du är, det var verkligen helt otroligt att det blev på NÄL som vi skulle ses...! Men nästa gång vill vi ju träffa er ljuvliga tös!

kramkram

2009-02-27 @ 11:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0