Korvgrillning och tjejmiddag!

Nu har jag inte skrivit på ett tag och jag kan väl inte säga att det har hänt så mycket heller direkt... Går ju bara hemma nu och det blir mest att jag ligger och vilar. Får ju passa på nu för sen blir det nog inte mycket av den varan... :)

Förra veckan tjatade jag på Tobbe i flera dagar att vi skulle ge oss ut och grilla korv, men Tobbe tyckte det var alldeles för kallt men efter flera dagars tjat så gav han till slut med sig, så vi åkte till ICA och handlade det vi skulle ha. Naturligtvis hade de inte korvbröd så vi fick ta potatissallad istället. Vi åkte in till Shellmacken och kollade efter korvbröd där, men de hade heller inga och då kom ju jag på att vi hade glömt och köpa det viktigaste av allt!!!! KORVEN! Så jag fick gå in på ICA igen! :)
Tillslut kom vi iaf till Gräfsnäs och efter 10 min ville jag åka hem. Det var för kallt. :) Då blev Tobbe liiiite grinig på mig tror jag och det kan jag ju förstå eftersom jag hade tjatat om detta så länge. Men det var mysigt iaf fast som sagt, alldeles för kallt!




TJEJMIDDAG!!!!!

I måndags kväll var jag på tjejmiddag inne i Alingsås. Vi käkade på en restaurang som heter delideli, hur god mat som helst!



Vi hade jätte trevligt! De andra tjejerna drack vin och öl, jag fick hålla mig till cocacola och vatten. Men guud, så sugen jag blev på rödvin!!! Det hade passat perfekt till den maten, men det får jag ta igen nästa gång :)
Här kommer iaf lite bilder som jag ärligt snott från Sanna! :)

Hanna, Hanna, Sanna


Sofia, jag, Milla




Efterrätten! Sanna fick glass i ananas vi andra tog glass i kokosnötsskal!


Hela det härliga tjejgänget!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0