Lite till som har hänt :)

Tack för alla era gissningar i det förra inlägget! Det står nästan lika mellan vad ni tror det ska bli för kön. Vilket datum det blir vaierar, men jag tycker Mariannes tanke är häftig, för det har jag inte alls tänkt på själv, att bebisen faktiskt KAN komma på Alla hjärtans dag! Kan man få en bättre Alla hjärtans dag present??? :)

Fredric (Tobbes bror) ringde igår och frågade om det blir något pris till den som gissar rätt :) Det vet man aldrig! Men jag lovar dig Fredric, om det blir en pojk som kommer på det datumet du har gissat på, så berättar vi det för dig FÖRST! :)

Ja, vad har hänt här annars?
Var i stan igår med Camilla och gissa vad vi gjorde??? Åt thai-buffè som vanligt! :) Dock fick vi gå/vanka fram och tillbaka till restaurangen två ggr innan vi fick ett bord. Den buffèn är populär vill jag lova!


I helgen har vi ingenting planerat förrutom att ta en sväng till Överby imorgon och käka på Max. Känns som att mycket av mitt liv kretsar kring mat just nu :)

Vi hade planerat ett rastaurangbesök med Liza och Björn ikväll...



Vi fyra har inte gjort nånting tillsammans på JÄTTE LÄNGE, så nu när datumet passade alla så tänkte vi passa på att äta på en italiensk restaurang i Alingsås. Jag ringde dit i måndags och skulle boka bord, tror ni inte att restaurangen var abbonnerad då hela kvällen??? SÅÅÅÅ typiskt!!!! Men men, det får la bli en annan gång då....

Känns ganska skönt annars att helgen blir lugn och nästa också (förhoppningsvis). Känner att jag behöver det nu. Bara få vara och umgås med Tobbe i våran tvåsamhet innan vi blir tre :)

Har haft sammandragningar inatt och en bit in på morgonen och då tänker man ju självklart: Är det dags nu???
Men så går de över och då blir man lite besviken... Längtar ju så mycket efter den lill* nu så jag vet inte vad!
Men jag kan fortfarande inte se framför mig hur de lägger våran lilla nyfödda bebis på bröstet och vi får se vad det är för en liten person som legat därinne i magen i nio månader. Sparkat och haft sig så att det ibland har gjort riktigt ont, vart med och ramlat av en cykel, vart med och ramlat ner från en stol och som skrämde oss rejält på nyårsafton.
 Det känns helt overkligt! Att JAG ska bli mamma och ta ansvar för ett nytt litet liv! Men som tur är har jag ju min klippa Tobbe som kommer bli en underbar pappa!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag som var så sugen på att gå ut och äta.....pöss

2009-01-24 @ 04:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0