Modell för en dag...

Igår var jag, syrran, en kompis till mig och en kompis till syrran på The Studio i göteborg! Det var jätte roligt!!! Den enda som kändes lite så där var att bli fotad... Man är ju inte van att stå framför kameran och posa på en massa olika sätt :)
Men att få bli sminkad och stylad i håret var ju riktigt spännande!

Jag köpte ETT kort. Det kostade 385 kr! Det var Tobbe som var snäll och betalade kortet åt mig :)
När han fick se kortet när jag kom hem, så sa han att det inte såg ut som jag :)

Vi var borta hela dagen! Vi åkte vid 11:30 och var hemma vid 19-tiden, så det tog ju ganska lång tid.
När jag kom hem sa Tobbe något som kändes väldigt bra att höra! Han förstår nu, efter en hel dag ensam med Emelie, hur mycket jobb det faktiskt är. Man ska hinna med henne och en massa annat som ska göras!

Här kommer mitt modellkort:


Kort som Tobbe tog hemma:

Kommentarer
Postat av: Therese B

Jättefint kort, men jag tycker faktiskt lite som Tobbe, du är snyggare i verkligheten :D

Stackars lilla Emelie som har magknip, hoppas att dropparna hjälper! Inatt sov Noah hela natten, hux flux bara sådär, hoppas att det håller i sig :)



kramkram

2009-07-13 @ 21:02:36
URL: http://bebisbubblan.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Vilket jätte fint kort!! Kram

2009-07-14 @ 17:19:00
Postat av: Liza

Vilket fint kort, blev perfekt!!!!! Hälsningar från danmark puss

2009-07-14 @ 17:19:56
Postat av: Sara P

Skönt att bara ha sej själv att tänka på en dag? Jättefina kort! :)

2009-07-14 @ 19:27:25
Postat av: Anonym

jättefin är du!Men jag tycker du är mycket sötare

som du är,och mer naturlig.Många kramizar från din svärmor.

2009-07-15 @ 20:18:42
Postat av: Julia

Hej! Jag är inte så bra på att filma tyvärr :(

2009-07-16 @ 18:20:37
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0