Saknaden är STOR!!!!

Då sitter man här ensam då... Emelie sover för natten (förhoppningsvis) och Tobbe är i Säffle.
Usch! Jag hatar verkligen att vara ensam, men jag måste ju lära mig nån gång!

Idag har Emelie fått vaccinationssprutor igen. Jag har gett henne en alvedon ifall hon skulle få feber som hon fick sist. Hoppas bara att hon sover hela natten nu! Förra gången hon fick sprutorna sov hon knappt något alls...
Frågade bvc om vaccinationsspruta mot svininfluensan för bebisar. Hon sa att barn under två år kunde få den, så då blir det en spruta till för Emelie men hellre det än att hon ska få nåt sånt! Usch och fy!
Nu väger hon 6205g och är 63cm lång! :)
Imorses när jag gick in till henne när hon legat och jollrat en stund, då hade hon vänt sig från rygg till mage i sin säng!!!!

Idag kom Tobbes föräldrar på en liten snabbvisit på deras väg till Malmö. Det var trevligt och Emelie blev så glad! :)
Vi bjöd dem på smarriga smörgåsar med smarriga pålägg! Det var uppskattat tror jag :)

Nä, vad ska jag hitta på nu då??? Tur att Camilla är inne på msn så jag har någon att prata med! :)

Tobbe, om du läser det här: JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Christian

Vad fn, va glad att du slipper honom för ett par dagar...

2009-07-18 @ 23:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0