Det finns inga ord...

Det här klippet har fått mig att gråta i två dagar. Jag kan inte sluta tänka på det!
Igår kväll när Emelie somnat för natten och Tobbe hade gått och lagt sig, så satt jag själv framför tv:n. Jag bara grät och grät och grät! Jag kunde inte sluta!
Klippet hanldar om en liten tjej (en liten bebis, inte ens sex månader gammal) som blev misshandlad och sexuellt utnyttjad av sina föräldrar och sin farbror.
Jag varnar för att klippet är otroligt jobbigt att se på och de har med bilder från obduktionen.
När man ser sånt här annars eller hör talas om det, så tänker man på det och man mår dåligt, men dagen efter har man i stort sett glömt det. Men det här klippet kan jag bara inte sluta att tänka på. Kanske för att man fick se bilder på hur otroligt blåslagen och sargad hennes lilla kropp var.

En liten bebis föds till denna värld och de två personer som ska älska henne mer än någonting annat och få henne att känna sig trygg, är istället två personer från helvetet!
 Hon föds till denna värld och får aldrig känna värmen eller kärleken från NÅN!
Hon föds till dena värld och det enda hon får veta om den är att det är en otroligt ond plats!

Det gör SÅÅÅ ont i mig att hon aldrig fick känna kärlek!!!
De kunde ju inte ha misshandlat henne dygnet runt, så jag ser bilder framför mig hur hon låg där, ensam, övergiven och hjälplös med smärtor som säkert inte ens går att beskriva!

Den ena bilden från obduktionen retuscherade dem, så inga blåmärken eller bitmärken syns. Det ser ut som att hon sover. Hon ser så fridfull ut och det är kanske för att hon nu slipper alla de plågor som hon blev utsatt för hela hennes korta liv.

Kommentarer
Postat av: Carina Persson

Hej Jennie. Jag klarar inte av att titta på detta. Jag trampar inte ihjäl en spindel, men såna här " människor" skulle jag kunna döda med bara händerna.

Stackars barn.

2009-06-04 @ 18:48:19
Postat av: Therese B

Jag hade svårt att se sånt här innan jag fick barn men nu är det omöjligt...sånt där sätter sig fast i näthinnan för alltid och jag klarar bara inte av det...

2009-06-05 @ 10:50:55
URL: http://bebisbubblan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0