Helgen som varit + lite till :)

I lördags kom Jessica hit vid 15-tiden. Jag hämtade henne vid busstationen och sen åkte vi hem till oss. Emelie blev så glad när hon fick se sin äldsta kusin! :)

På kvällen åkte vi hem till mamma och pappa en sväng och åt lite mat från pizzastugan och efter det blev det rabarberpaj som syrran hade gjort. Det var gott!
Vi satt och pratade lite och vid 22:00-tiden tog jag, Jessica och Emelie en promenad hem.
Det doftar så gott ute sent på kvällarna och luften är riktigt behaglig! :)

Igår skjutsade jag och Linda hem Jessica, men först tog vi oss en sväng på överby. Fick köpt en klänning och två par trosor med ankstjärt till Emelie som hon kan ha utanpå blöjan.

Emelie har fått hosta och blivit snorig och jag har börjat hosta jag också :(
Jätte tråkigt! Jag försöker få henne att vila så mycket det bara går, men hennes humör är det inget fel på. Hon är lika pigg och glad som vanligt, så det är inte det lättaste att få henne att hålla sig lugn :)

Idag får det bli en lugn dag och imorgon blir det en sväng till Alingsås med mamma och syrran om inte Emelies hosta blir värre.

Nästa vecka börjar Tobbes semester, så jag hoppas verkligen att det fina vädret håller i sig! Men det skulle ju inte göra något om det blev liiite svalare....
Tycker synd om syrran och Lisa som får gå omkring med stora magar i denna värmen, men jag tror nog att de kommer tycka det är värt det när de ser resultatet :)

Ha en härlig dag allihopa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0