Helgen som varit!

I fredgas, ja vad gjorde vi då??? Mitt minne har blivit SÅ dåligt sen efter jag fick Emelie. Det var dåligt innan, men nu är det ännu värre!!! Blir nästan rädd för mig själv ibland när jag inte kommer ihåg saker jag gjorde för bara en dag sedan...

Igår var vi iaf till Säffle en sväng över dagen. Det var fullt hus där med Tobbes äldsta bror och hans två barn och deras hund Sally.
Tobbes föräldrar har ju skaffat en liten katt också som var hur söt och go som helst!

Vi fick tvårätters middag och jordgubbar och glass till efterrätt.
En sak måste jag ju säga, att Tobbes mamma lagar underbart god mat!!!! Hon skulle kunna tjäna pengar på sin matlagning! :)

Idag har jag varit nere i Gräfsnäs en sväng med pappa. Det var Hjulets dag där med en massa gammla bilar och mopeder.
Dessutom träffade vi Jessica en liten sväng också! Det var skoj!!!! :D


Här kommer lite bilder:



SALLY


BONDIS









Kommentarer
Postat av: Farmor till Emelie

Tack så mycket Jennie det var ett fint betyg!!!

Men så fick vi så fint besök,så man får allt bjuda till lite.Det är så härligt när alla barnbarn kommer hem.Tack än en gång för den fina blomman.

Kramiz till er alla en X-TRA till Emelie!!!

PS Det är allt tur att det bara är 14-dagar tills vi träffas igen.

2009-06-07 @ 14:44:34
Postat av: Therese B

Jag tror minsann att lilltjejen börjar bli lite lik sin pappa :)

2009-06-08 @ 14:16:05
URL: http://bebisbubblan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0