Igår...

Igår var en härlig dag! Jag och Emelie mötte upp Lisa i gräfsnäs vid 16:20. Vi begav oss ner till parken och Lisa bjöd mig på fika, skinksmörgås och cola. Det var gott! Efter det gick vi och kikade på alla de fina hundar som var med på hundutställningen. Emelie var jätte snäll hela tiden. Hon busade lite med Lisa och sen somnade hon så gott i vagnen.

Jag körde Lisa hem sen och när vi kom fram så ville jag och Emelie så gärna hälsa på Ludde (Lisas hund), men han var inte hemma :( Får hälsa på honom nästa gång vi är där. Han e så snäll den hunden och så mysig!
Inte ofta man träffar på hundar som känns så där speciella. De enda hundarna jag har träffat som har varit det är Ludde och Bonzo (mammas och pappas förra hund).

När vi skulle åka hem igen, så upptäckte jag och Lisa att Emelies bilstol satt väldigt löst, så vi försökte fixa till det. Lisa som är en väldigt hjälpsam person lät inte sin stora gravidmage vara i vägen, utan hävde sig utan problem in i bilen och med lite assistans från mig fick vi den på plats igen :)
Det är tur jag har dig Lisa som kan mer om barnstolar än vad jag tydligen kan :)

Idag kommer Jessica, så vi ska ha lite myskväll medans Tobbe åker på bio med Thomas.

Ha en härlig helg nu och glöm inte att dricka jätte mycket vatten i denna värmen!

Kram kram!

Skickar en extra STOOOR kram till Lena (Tobbes mamma) som ligger hemma och är sjuk.

Kommentarer
Postat av: Farmor till Emelie

Tack för kramen Jennie,jag inte känns det nåt

vidare just nu,det verkar som det aldrig går över.

Men vad härligt att ni kan njuta av det fina vädret.Många soliga hälsningar och kramizar

till er, en x-tra till lilla älsklingen.

2009-06-27 @ 14:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0