Till dig Lena!

Jag hittade en blogg som är perfekt för dig Lena! Klicka HÄR så kommer du till den!!!! Hon har samma fina inredningsstil som du har :) Dessutom har tjejen som har bloggen länkat till en massa andra bloggar som du säkert kan få en massa inredningstips ifrån! :)

Självklart får ju alla andra som läser här klicka på länken också, men jag tänkte speciellt på Lena när jag hittade den. Lena (Tobbes mamma alltså) har så fint hemma hos sig! Varje gång man kommer dit så är det något nytt spännande som har hänt i inredningsväg! :)

Jag ska ta lite bilder på det nästa gång vi är där så ska ni få se hur duktig hon är!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack snälla Jennie!Det här kommer jag att älska att gå ut och kolla alltid är det några idér man får.Förresten har redan blivit insbererad av trappan, ser ut som den jag har målat i stugan

Kramiz till dig!!!

2009-06-08 @ 15:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0