Farmor, G mormor och kusin besök!

Igår hade vi lite besök här! Det blev mycket gosande och sånt gillar ju lilla jag! =)

Wilma! En av mina (Emelie) kusiner!


Fanny! En till kusin!


G-mormor & jag!




Wilma &  jag!


Farmor & jag!


Så här fina blommor har mamma på köksbordet!

Den här buketten fick vi av farmor! Det är en Mamma-Barn-bukett! Den stora
är till mamma och den lilla till mig. Det rosa bandet emellan buketterna ska
symbolisera navelsträngen!



Det här fina blomarrangemanget har min mormor gjort! Visst är hon duktig?!


Jag tackar så mycket för alla fina blommor och kläder jag har fått!

Kommentarer
Postat av: Tobbes faster

Å så fina bilder, vi har tittat på dem fram å tillbaka.

Hälsningar Eva, Ameli och Adrian (mina barnbarn, Patriks barn (Tobbes kusin i Grums)

2009-03-02 @ 11:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0