Äntligen helg!

För Tobbe är det Äntligen Helg iaf! :) Jag e ju ledig varje dag :)

Ska ju bli toppen väder den här helgen, så det blir väl till att spendera hela dagarna ute.
Idag blir en lugn dag. Jag och Emelie har precis gått upp. Jag la henne i vagnen och skulle göra iordning vällingen, men då somnade hon igen... Hon är nog trött idag för hon har hållt låda hela natten den lilla nattugglan! :)

Tänkte gå en sväng till mamma sen och tigga en bulle eller två :)

I onsdags var Therese här. Hon kom direkt från Nossebro marknad med chokladdoppade munkar som vi kalasade på! Det var meningen att hon skulle ha köpt med räksmörgåsar från Elins bageri, men de hade tagit slut redan vid 12-tiden. Tycker de borde ha lite framförhållning när det är marknad för då går ju räksmörgåsarna åt. Men men, munkar gick minst lika bra! :)

Imorgon kommer Sanna och hennes sambo på ett litet besök! Ska bli mycket trevligt!

På söndag är det ju Mors dag, så då ska vi bort till mamma o pappa på tårta vid 11-tiden.

Vi hade hoppats på att få hämta hem den nya bilen idag, men den skulle inte vara klar förrens på måndag.

Nästa helg åker vi en sväng till Lena och Jan. De har ju skaffat en liten kattunge som tydligen ska vara hur go som helst! Och kattmänniska som man är, så måste man ju få se det lilla livet innan han blir alltför stor :)

Nu har vi äntligen fått planerat in ett besök i Uddevalla hos min kära kompis Theresè Nilsson och hennes man Martin och deras lilla son Noah. Ska bli jätte kul att träffa dem allihop igen! Sist vi sågs var ju på NÄL när vi båda hade fått våra små bebisar :)

Har även lite smått planerat ett besök i Alingsås nästnästa vecka. En kompis jag gick i samma klass med från 1:an till 6:an har jag fått kontakt med via facebook. Hon har också fått en liten dotter :) Så vi har pratat om att jag och Emelie ska komma till dem i Alingsås, så ska vi gå och strosa lite med de små. Jag får åka kollektivt med Emelie in till stan. Det ska bli väldigt spännande och se vad hon tycker om det! Men hon älskar ju att åka bil, så det ska nog inte vara några problem!

Det är många gamla klasskamrater som har fått barn nu i år. Det är ett riktigt babyboom-år här i Sollebrunn! :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja det är jättejobbigt, vet inte hur länge det brukar hålla på heller? men hon småäter ju hela tiden, så det är la inte så konstigt att det blir en massa luft som hon sväljer.

söt bild på tösen =)

2009-05-29 @ 13:05:30
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Therese B

Det ska bli såååå kul! men numera heter jag ju Blom ;)

föressten, har Emelie inte blivit mkt brunare?? kramkram

2009-06-01 @ 12:19:19
URL: http://bebisbubblan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0