Helgen!

Ja, då har det varit lite långhelg och Tobbe har fått vara ledig! :)
I torsdags kom Fredric (Tobbes bror). Vi grillade på kvällen och drack lite vin.
På fredagen åkte vi på utflykt till det lilla stället som jag och Tobbe hittade. Det var hur varmt och skönt som helst! På kvällen bjöd vi Fredric på skinkstek i lergryta och potatis och en sås med en MASSA grädde!!! :)

Fredric och Emelie


På lördagen åkte Fredric hem igen och jag och Tobbe åkte på kalas till min bror och hans familj. Deras lille Viktor fyllde 1 år!
Det bjöds på kakor och bullar och en tårta som Lotta hade gjort som var hur god som helst!

Viktor


Min brors akvarium! Emelie var helt fascinerad av det! Hon syns litegrann
längst ner i högra hörnet av bilden!


Moa vill gärna vara med på bild!


Moa och jag fjantar oss lite framför kameran! :)




Moa och Emelie!





Kommentarer
Postat av: Farmor till Emelie

Vilka fina kort du har tagit,både busiga,ljuvliga

och kärleksfulla. Nu är det inte många dagar tills vi kommer att få träffa Emelie,ska bli så roligt.

Många kramar till er en x-tra till Emelie.

2009-05-05 @ 11:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0